Rob de Groot
Rob de Groot ondersteunt organisaties op marketing(strategisch) niveau vanuit de visie dat marketing anders kan, misschien wel anders moet. Hij gelooft dat de beste marketing niet voelt als marketing.
Binnen Maashorst Academy deelt Rob zijn visie op marketing als spreker en trainer. Het ontwikkelen en activeren van marketingstrategieën op basis van data, onderzoek en gezond verstand zorgt voor een lerende organisatie, die groeit vanuit de kracht van ambassadeurschap van klanten én collega’s. Zijn boodschap: “wil je meer nieuwe klanten of collega’s en betere resultaten? Begin dan bij je bestaande klanten en collega’s. Lijkt je dit wat? Volg dan de training: Ambassadeurschap van klanten en medewerkers [link] of de training: E-mail marketing en automation.
Rob is via NIMA officieel gecertificeerd als Senior Marketing Professional (SMP) en hij faciliteert strategische brainstorms met behulp van LEGO® Serious Play®.
- Deze laatste vorm zet hij binnen Maashorst Academy in met de training: Customer journey
- Ook verzorgt hij de training: Mond-tot-mond reclame